Blog Rasmi Naim

Idola Aku??

Posted on: November 21, 2009

semua orang mempunyai idola masing2 kan..bagi aku lak..aku ne banyak sngt idola aku yang aku minat nak contoh kalo aku nak senaraikan eiii..banyak seh..

dan aku percaya kita mesti teringin sngt2 nak jadi mcm idol2 kita tu kan kat sini aku nak bagi contoh
kalo penyanyi la kan..

kalo yang minat faizal tahir mesti gayanya mau ala2 Faizal tahir gak..

ish apa yang aku dah melalut ne
ok bagi dunia blog pula
aku amat sanjung
saudara rohaizad kita ne
berasal dari Johor
meh aku kasi story sket pasal dia ne

nama beliau rohaizad bin juamat
asl johor
terlibat dalam dunia blogger
yang aku dapt tau dan kagum dengan dia ne
x mudah patah semnagat,try n error je..tp dia x kisah dia teruskan jugak..

berjaya : hasil blogging beliau aku kagum dia dapt beli laptop,handphone,kereta Myvi,Motosikal Yamaha Lagenda,

mai mana duit2 tu,,,,HANYA DARI HASIL BLOGGING

mak aii..terpegun aku seketika..Allahuakhbar
kuasa tuhan rezeki dia begitu lancar dengan blogging hinggakan dia terkenal dan masuk news kosmo

sape x bangga beb..

olehitu perjalanan masih lagi jauh
banyak lagi menda yang masih kita belum tempuhi
orang2 yang kita lihat berjaya pada hari ini
semua penah rasa pahit,manis,gram dan gula
dalam hidup mereka

bagi kita yang mahu bermula AYUH BERTINDAK SEKRANG!!

Advertisements
Tags:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


  • None
  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.

Categories

%d bloggers like this: