Blog Rasmi Naim

baru aku paham part2

Posted on: November 22, 2009

https://i0.wp.com/www.forumspile.com/Understand-Huh-Hunh.jpg

 

sebelum ini aku rasa anda sumua termasuk aku maybe keliru

megaupload ngan megavideo ne sama dengan ke mak bapak dia ha..lagipun nama pun dekat2 nak sama je kan

oelh itu pada hari ini aku akan menjelaskan pemahaman aku tentang megavideo n megaupload

Megaupload dan megavideo mmg Both same of the company (satu bumbung rupanye)

tetapi

megaupload menjurus kepada user yang nak upload video shj

manakala

megavideo lebih menjurus kepada video streaming ala2 youtube gitu..

sekarang selesailah sudah aku menguraikan kekeliruan yang berlaku dalam benak hatiku ini

TERRIMA KAsEh..

**pada posting kedepan aku akan ceritakan apa pekdahnya kita menggunakan megaupload dan kenapa kita perlu mendaftar @ menjadi ahli premium…**Tungguuuu..

Tags:

Leave a Reply

  • None
  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.

Categories

